خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان اعلام کرد:

ادارات استان هرمزگان تا ۱۵ فروردین‌ با حداقل نیرو فعالیت کنند/ فقط یک سوم از کارکنان باید در محل کار باشند

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۲۵۵

استاندارهرمزگان درحاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به ادارات استان ابلاغ کرد: به استناد مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان نیز همانند کل کشور تا ۱۵ فروردین‌ماه ۹۹ با حداقل ظرفیت پرسنل خود فعالیت خواهند داشت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی عنوان کرد: در این زمینه به طور گردشی استفاده از نیروها انجام می‌گیرد و حدود یک سوم باید در محل کار باشند و دوسوم باید در مرخصی و یا دور کاری باشند.

وی اظهار کرد: بخش اداری شهرداری‌ها نیز تا ۱۵ فروردین‌ماه با یک سوم ظرفیت پرسنل خود فعالیت خواهند داشت.

همتی ادامه داد: به منظور حفظ سلامتی کانون خانواده، بانوان کارمند ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان می توانند با تشخیص مدیران مجموعه و در صورت امکان دورکاری تا ۱۵ فروردین‌ماه در محل کار حضور نیابند و فعالیت خود را به صورت دورکاری انجام دهند. (لازم به توضیح است این مصوبه شامل بانوان کارمند در ارگان‌های امدادی و درمانی و بهداشتی نمی‌شود.)

استاندار هرمزگان بیان کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان باید کارهای ضروری را با اتخاذ شیوه های مناسب به ویژه با استفاده از دورکاری و کاهش حضور کارکنان با ارائه مرخصی و شیفت بندی انجام دهند.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی در استان با رعایت پروتکل های بهداشتی فعال خواهند بود تا نیازهای مردم به خوبی تامین شود و از مردم نیز می‌خواهیم برای خرید اقلام مورد نیاز، بیشتر از شیوه های خرید اینترنتی و تلفنی استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز