خبرگزاری کار ایران

فرماندار خلیل آباد:

آمار مبتلایان و جان باختگان‌ کرونا نسبت به جمعیت خلیل آباد بالا است

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۲۴۴

فرماندار خلیل آباد گفت: آمار موارد مثبت به ویروس کرونا و تعداد فوتی نسبت به جمعیت شهرستان بالا است لذا از همه مردم شهرستان درخواست می کنیم در خانه بمانند و از رفت و آمدهای غیر ضرور خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، ابراهیم قاسم پور در جلسه کمیته پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که با حضور امام جمعه شهرستان ، فرمانده انتظامی و مدیر شبکه بهداشت و معاون بهداشت و درمان خلیل آباد برگزار شد اظهار کرد: باید پیشگیری ازویروس کرونا اجتماعی شود و مردم در کنار دولت کمک کنند و بخاطر سلامتی خود و خانواده درخانه بمانند.

 وی با تقدیر ازتلاش ها وهمت مدافعان سلامت جامعه پزشکی و پرستاری و همه پرسنل بهداشت و درمان ترشیز بزرگ و بخصوص شهرستان خلیل آباد افزود: از پویش خودجوش مردمی و نیروهای بسیجی که با نیت و خلوص پاک در جهت مقابله با ویروس کرونا نسبت به ضد عفونی کردن معابر عمومی و کوچه ها اقدام می‌کنند، تقدیر می‌کنیم.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه اصناف و بازاریان با ستاد مقابله با ویروس کرونا همکاری کنند بیان کرد: بایستی مسئولان ذیربط طوری برنامه ریزی کنند که بازاریان بخاطر سلامت جامعه و خودشان نه به بازار بگویند و واقعا درب مغازه هایی که ضروری نیست بسته شود.

قاسم پور با بیان اینکه جامعه بزرگ پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و تا امروز بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهرستان را غربالگری کرده اند اظهار داشت: پویش مردمی باید توسط مرکزبهداشت فرماندهی شود تا درتمامی موارد کار کارشناسی انجام شود.

 امام جمعه خلیل آباد نیز ضمن تبریک سال نو و تقدیر از جامعه پزشکی و پرستاران منطقه اظهار کرد: تمامی ائمه جماعات سطح شهرستان جهت تبلیغات ، مشاوره و همچنین اگر موارد فوتی بر اثر کرونا رخ داد جهت تدفین اعلام آمادگی دارند.

 حجت الاسلام علی ناهیدی افزود: بایستی برنامه هاطوری باشد که حالت بازدارندگی داشته باشد و مردم درخانه بمانند.

همچنین در ادامه محمد هاشمی مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد گفت: مردم باید با قرنطینه خانگی کمک کنند تا بار بیماری زیاد نشود چرا که توان بیمارستان وهمکاران ما پاسخگو نخواهد بود.

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی شبانه روزی باجان ودل تلاش در سطح شهرستان تلاش می کنند افزود: برنامه های مرکز بهداشت با جدیت در حال پیگیری است و همه همکاران در تلاش هستند تا بتوانیم ویروس کرونا را مهار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز