خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بردسکن به ۲۴ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۲۳۰

مدیرشبکه بهداشت و درمان بردسکن تعداد بیماران مبتلا به کرونا را در این شهرستان 24 نفر اعلام کرد.

مهدی عاقلتر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در بردسکن تاکنون 50 نفر در بخش ویژه کرونا در بیمارستان ولی عصر بردسکن بستری شده اند که تست 24 آنها مثبت اعلام شده است.

وی افزود: تاکنون از تعداد بیماران مبتلا به کرونا 17 نفر از پس از دوره درمان نهایی از بیمارستان مرخص شده اند و درحال حاضر 11 نفر بستری می باشند که تست 7 نفر آنها مثبت گزارش داده شده است.

وی با توجه به دور دوم سفرهای نوروزی مجددا از خانواده ها خواست از اقوام و خویشان خود بخواهند به شهرستان سفر نکنند و از طرف دیگر در روز 13 فروردین ماه روز طبیعت از رفتن به مناطق گردشگری و تفرجگاهی و امامزادگان جدا پرهیز کنند چرا که یکی از راه‌های انتقال این ویروس اجتماعات خانوادگی است.

وی گفت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا روز به روز در بردسکن رو به افزایش است و خانواده ها باید برای مصون ماندن از این ویروس از منزل خارج نشوند و از رفتن به بازار و دعوتی های خانوادگی و مناطق تفریحی دراین ایام به جد پرهیز کنند.

وی افزود: خوشبختانه با دستور مقامات کشوری و استانی اکثر واحدهای صنفی و پاساژ ها تا 15 فروردین ماه تعطیل است و حضور در خیابان ها و دید و بازدید ها در این ایامی که این ویروس هر روز جان انسان ها را می‌گیرد هیچ معنایی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز