خبرگزاری کار ایران

شکیبا در گفت وگو با ایلنا خبر داد:

مجموع درگذشتگان کرونا در استان کرمانشاه به 19نفر رسید/ تعداد مبتلایان 188 نفر

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۲۲۵

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد : از ابتدای شروع اپیدمی تا ساعت ۱۲ دوشنبه شب موارد مثبت کووید ۱۹ در این استان ۱۸۸ نفر بوده که ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته اضافه شده است.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد ابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه بیان کرد : از این تعداد ۱۸۲ مورد مبتلای به ویروس کرونا در استان تاکنون ۱۹ نفر فوت کرده اند که در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی اضافه شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در استان تاکنون ۹۳۷ نفر بستری شدند که از این تعداد ۸۲۶ نفر ترخیص و ۹۲ نیز در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با اشاره به این مطلب که بهترین راهکار مقابله با ویروس کرونا را در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی افزود:  از رسانه ها می خواهیم  نکات آموزشی را به صورت مستمر به اطلاع مردم برسانندتا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود .

شکیبا عنوان کرد: از افراد دارای علائم بیماری کرونا که بیماری حاد زمینه‌ای ندارند تقاضا داریم که در منزل استراحت کنند و در صورت مشاهده علائم حاد تنفسی به مراکز ۱۶ ساعته بهداشت مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیش از ۵۰ درصد بیماران در روزهای گذشته یا میهمانی از استان‌های پرخطر داشتند و یا به این استان‌ها مسافرت کرده اند.

شکیبادر ادامه  تاکید کرد: از مردم می خواهیم که در این ایام نه به مسافرت بروند و نه میزبان مسافرانی از دیگر استان های کشور باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز