خبرگزاری کار ایران

تمدید تعطیلی اماکن ورزشی یزد تا ۱۵ فروردین / سالن‌های ورزشی یزد در اختیار ستاد کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۱۶۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: تعطیلی اماکن ورزشی و مسابقات ورزشی در این استان به منظور پیشگیری و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تا ۱۵ فروردین امسال تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مسعود شریعتی اظهار داشت: با تاکید وزیر ورزش و جوانان و پیرو دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر رعایت بهداشت و حفظ سلامت ورزشکاران این تعطیلی در استان هم تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه هدف قطع زنجیره انتقال این ویروس است، افزود: هرگونه فعالیت ورزشی در این اماکن تا زمان مقرر و صدور بیانیه جدید غیرقانونی است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: در اجرای دستورات بهداشتی در زمینه اماکن و سالن‌های ورزشی تابع تصمیمات مسئولان استانی و کشوری هستیم.

شریعتی یادآور شد: امیدواریم با اجرای دستورات بهداشتی و رعایت آن از سوی تمامی جامعه این ویروس به زودی و به طور کامل از کشور ریشه کن شده و ورزشکاران با خیال آسوده بتوانند به فعالیت های ورزشی خود ادامه دهند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و احتمال اینکه کنترل شیوع ویروس بیش از این مدت طول بکشد احتمال تمدید مجدد تعطیلی اماکن و فعالیت‌های ورزشی وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه تمام سالن‌های ورزشی و اداره های ورزش و جوانان یزد به منظور ایجاد محیط سالم و بهداشتی ضدعفونی شده است عنوان کرد: سالن‌های ورزشی یزد در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار گرفت و سایر سالن‌ها در صورت نیاز به عنوان نقاهتگاه تجهیز و در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار می‌گیرد و مشکلی در این مورد وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز