خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا خبر داد:

استقرار 40 تیم ایست و بازرسی در ورودی‌ شهر‌های استان یزد

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۱۵۷

جانشین ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا با اشاره به مسدود شدن ورودی های یزد از استقرار 40 تیم ایست و بازرسی و غربالگری در ورودی‌های شهر‌های استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، احمد ترحمی از استقرار شش ایستگاه کنترل و غربالگری در ورودی های اصلی استان یزد اظهار داشت: ورود خودروها با پلاک غیربومی به استان یزد ممنوع است.

وی ادامه داد: در این ایستگاه‌ها از ورود خودرو‌هایی با پلاک غیربومی به شهر‌های مختلف استان جلوگیری می‌شود.

جانشین ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با کرونا همچنین از استقرار ۲۰پایگاه هلال احمر در ورودی‌های استان یزد خبر داد و افزود: پست‌های غربالگری و تب سنجی از روز‌های ابتدایی شروع ویروس کرونا در ورودی شهر‌ها توسط جمعیت هلال احمر مستقر شده است و تا شکست کامل کرونا فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

وی بیان داشت: هم اکنون ۲۰ پایگاه غربالگری و تب سنجی در استان یزد مستقر هستند که در این پایگاهها ۳۰۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات به مردم فعالیت دارند.

ترحمی همچنین در خصوص فعالیت اصناف در استان عنوان کرد: همه اصناف، بازارها، پاساژها، مراکز خرید، هتل ها، مسافرخانه ها، اقامتگاهها، مراکز تاریخی و گردشگری استان یزد تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل خواهد بود.

وی اظهار داشت: تنها راه قطع زنجیره شیوع کرونا رعایت بهداشت فردی، ماندن در خانه و قرنطینه بیماران مشکوک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز