خبرگزاری کار ایران

در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا:

بازارچه ساحلی شهر آستارا تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۱۱۴

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، بازارچه ساحلی شهر آستارا تعطیل شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، حسن رستم زاد بیان کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، بازارچه ساحلی شهر آستارا، پاساژها، مراکز خرید و کلیه فروشگاههای بزرگ شهر تعطیل است اما این تعطیلی ها شامل فروشگاههای خرد و کوچک، همچنین داروخانه ها، مراکز کوچک عرضه محصولات بهداشتی، مغازه های سطح شهر و نانوایی ها نمی شود و خدمات دهی توسط سایرین ادامه دارد.

فرماندار تصریح کرد؛ کماکان در وضعیتی قرار داریم که مشارکت مردم در پویش ملی مقابله با شیوع کرونا با اقداماتی مانند عدم حضور در مکان های پر ازدحام و رعایت اصول بهداشت فردی بهترین راه جلوگیری از شیوع این بیماری است و وظیفه شرعی و اجتماعی همه ما ایجاب می کند در این موضوعات پیش قدم بوده و دیگران را نیز به انجام فرامین بهداشتی و اجتماعی مرتبط دعوت کنیم.

فرماندار اشاره کرد : بدون تردید، تعطیلی مراکز بزرگ خرید مانند بازارچه ساحلی اقدامی پیشگیرانه جهت جلوگیری از تشکیل گروههای فشرده انسانی است که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر بهترین فضا جهت نقل و انتقال ویروس به یکدیگر فراهم می گردد و ریسک همه گیر شدن آن را چند برابر می کند.
 
فرماندار از مردم شریف شهرستان آستارا درخواست کرد: کماکان از سفرهای غیر ضرور، همچنین میهمانی ها و میزبانی ها پرهیز نموده و با رعایت کامل موازین بهداشتی در پویش ریشه کنی این ویروس منحوس تاثیر گذار باشند تا انشاالله و هرچه زودتر شاهد بازگشت به روال عادی زندگی باشیم.
 
فرماندار و رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان در پایان عنوان کرد: با انجام مکاتبات لازم از مراجع ذیصلاح تقاضا نموده ایم با توجه به آنکه عمده درآمد مردم شهرستان آستارا از داد و ستد در بازار است تدابیر و تمهیدات حمایتی لازم برای این قشر اندیشیده شود و اظهار امیدواری نمود  بتوانیم شاهد اقدامات حمایتی دولت در این خصوص باشیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز