خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

مردم را در جنگ با کرونا تنها نمی‌گذاریم/ مسئولی که از میدان بگریزد باید در پیشگاه خدا و مردم پاسخگو باشد

کد خبر : ۸۹۰۰۱۱

استاندار البرز با بیان اینکه مردم را در جنگ با کرونا تنها نمی گذاریم، گفت: بعنوان اعضای ستاد مقابله با کروناویروس، باید با تمام قوا در صحنه باشیم و مسئولی که در این جنگ از میدان بگریزد باید در پیشگاه خداوند و مردم پاسخگو باشد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در ستاد استانی مبارزه با کرونا که روز دوشنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور اعضای ستاد برگزار شد، افزود: بخش بالایی از مردم به این باور رسیده اند که باید در خانه بمانند تا از گرفتاری در بند کرونا در امان باشند.

وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی فرمانداران با شهرداری ها و دهیاری ها برای ضدعفونی کردن معابر، ادامه داد: مدیریت اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی نیز باید از سوی فرمانداران صورت گیرد تا اخبار نادرست و ناامید کننده با هدف تضعیف روحیه مردم، منتشر نشود.

شهبازی گفت: همه با دست در دست هم دهند تا دولت بتواند به برنامه ریزی بهتر و بیشتر برای دوران پس از کرونا بپردازد چراکه مردم در این شرایط با مشکلاتی مواجه شده اند که ضرورت دارد تدابیر لازم جهت مساعدت به آنها اتخاذ شود.

استاندار البرز گفت: سربازی که در این جنگ، شانه خالی کند و از میدان بگریزد، باید در پیشگاه خداوند و مردم پاسخگو باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز