خبرگزاری کار ایران

با دستور شهردار تبریز؛

خدمات شهرداری تبریز تا 15 فروردین در قالب دورکاری خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۰۰۹

شهردار تبریز گفت: با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا در تبریز و در راستای حفظ سلامت شهروندان عزیز و کارکنان خدوم شهرداری، ارائه خدمات ستادی و اداری در قالب دورکاری با هماهنگی مناطق و سازمان‌ها انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،ایرج شهین‌باهر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: مقرر شد تا ۱۵ فروردین کارکنان ستادی ضمن عدم حضور فیزیکی در محل کار، پیگیری ارجاعات اداری خود را از طریق تماس تلفنی یا اتوماسیون اداری و شهرسازی انجام دهند.

وی اضافه کرد: در این راستا تمهیدات لازم از طریق سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز برای انجام امور مذکور فراهم شده است.

وی اعلام کرد: از شهروندان محترم تقاضا می کنیم فعلا تا ۱۵ فروردین از مراجعه حضوری به واحدهای ستادی شهرداری خودداری کنند.

شهین‌باهر همچنین تاکید کرد: شهروندان محترم نگران افزایش عوارض و بهره مندی از تخفیفات مقررشده نباشند، چراکه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهرتبریز، تعرفه سال ۹۸ و تخفیف اسفند ۹۸ فعلا معتبر است.

 وی افزود: همچنین نفرات کشیک در واحدهای شهرسازی، دبیرخانه و دفاتر مدیران شهرداری در نظر گرفته شده که شهروندان در صورت ضرورت می‌توانند از طریق تماس تلفنی امور خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز