خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار اعلام کرد:

دورکاری کارکنان ادارات قزوین در اولویت مدیران استان

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۰۰۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین اعطای مرخصی و دورکاری کارکنان ادارات را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و به منظور حفظ و تأمین ارتقا سطح سلامت شاغلین تصمیماتی در ستاد استانی قرارگاه مدیریتی بیماری کرونا برای ساماندهی فعالیت کارکنان اتخاذ شد.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند به ۷۰ درصد کارمندان اجازه مرخصی دهند، افزود: کارمندان دستگاه‌ها می‌توانند به صورت دورکاری برای انجام وظیفه خود اقدام کنند و نیازی به ارسال مرخصی استحقاقی یا استعلاجی نیست.

حبیبی بیان کرد: همه مأموریت‌های غیر ضروری باید لغو شود و بانوان شاغل باردار، شیرده و دارای فرزند زیر ۶ سال، بانوان شاغل دارای همسر یا فرزند معلول، افراد بالای ۶۰ سال، جانبازان معزز شیمیایی، افراد با سابقه پیوند اعضا و همه شاغلین آسیب‌پذیر یعنی افرادی که دارای سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی و عروقی، ریوی، دیابت، بیماری کلیوی، بیماری کبدی، بیماری سرطانی نیز شامل دورکاری می‌شوند.

وی از دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد: موضوع خدمات‌رسانی به شیوه الکترونیکی را در دستور کار خود قرار دهند.

پیرو آخرین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان، ساعت کار ادارات و بانک‌های قزوین تا ۱۵ فروردین ماه به روال عادی تعیین شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز