خبرگزاری کار ایران

با هوشیاری پلیس هرمزگان صورت گرفت؛

ناکامی قاچاقچیان در انتقال یک تن و 305 کیلو مواد افیونی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۹۸۴

با هوشیاری و سرعت عمل پلیس هرمزگان در 72 ساعت گذشته یک تن و 305 کیلو مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و 24 سوداگر مرگ شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در راستای اراتقاء امنیت عمومی و اجتماعی مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد جدی با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در 72 ساعت گذشته‌موفق شدند 13 دستگاه خودرو حامل موادمخدر را شناسایی و در عملیات‌های ضربتی توقیف کنند.

سردار غلامرضا جعفری افزود: در بازرسی دقیق از خودروها 930 کیلو و 639 گرم تریاک ، 133 کیلو و 292 گرم حشیش ، 2 کیلو هرویین ، 10 کیلو و 782گرم سایر مواد جمعا یک تن و 305 کیلو انواع مواد افیونی کشف و ضبط و در این رابطه 24 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: در 72 ساعت گذشته با تلاش های همه جانبه و شبانه روزی ماموران 26 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده به قاچاق و توزیع مواد در سطح استان اجرا و در اجرای این طرح ها 167 معتاد متجاهر و بلامکان جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی ازمشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با سوداگران برخورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز