خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین:

تعامل شهروندان در غربالگری ها موجب افزایش شاخص سلامت می شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۹۶۰

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و انجام تست غربالگری مشارکت شهروندان و ارائه خدمات مطلوبِ از سوی تیم های سلامت، باعث افزایش شاخص های سلامت می شود.

علیرضا مهرعلیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم در مرکز بهداشت شهرستان قزوین، ارتقای سلامت جمعیت تحت پوشش شهرستان است.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان افزود:  دست یافتن به شاخص های سلامت، نیازمند مشارکت های بیش از پبش مردم و ارائه خدمات مطلوب تیم های سلامت است.

مهرعلیان با اشاره به اینکه افزایش خدمات بهداشتی و درمانی در دستور کار قرار گرفته و پنج مرکز خدمات جامع سلامت 16 ساعته در این مرکز فعال است، عنوان کرد: مراکز غربالگری بیماری واگیر کووید 19 برای مراجعه سرپایی افرادی که علائم تنفسی دارند فعال شده است و این افراد، طبق دستورالعمل های وزارت بهداشت، درمان های ضد کرونا دریافت می کنند.  

وی بیان کرد: بازدید از مراکز جامع سلامت شهری در سطح استان با هدف بررسی روند ارائه خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کرونا و تقدیر از کارکنان فعال در این مراکز غربالگری انجام می شود و همچنین از نزدیک روند ارائه خدمات به بیماران و مراجعان مشاهده و توصیه های کاربردی به آنان ارائه می شود.

این مسئول اضافه کرد: کارکنان و تیم مستقر در مراکز 16 ساعته مینودر، محمود آباد، اقبالیه و مرکز خدمات جامع سلامت شهدا در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز