خبرگزاری کار ایران

فتحی به ایلنا خبرداد:

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اردبیل به ۳۰۹ نفر و فوتی ها به ۴۴ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۸۵۵

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در این استان تا چهارم فروردین ۳۰۹ نفر و فوتی ها را ۴۴ نفر بودند.

افشین فتحی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اظهار اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ مورد جدید مثبت مبتلا به کرونا در سطح استان گزارش شده، اعلام داشت: ۳۳۷نفر به علت ابتلای قطعی و احتمالی به ویروس کرونا، در مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند .

فتحی با تقدیر از رسانه ها به جهت همکاری مناسب برای فرهنگ سازی در هشدارهای دانشگاه در خصوص کرونا بیان کرد: با همکاری مردم شیب بیماری نسبت به روزهای گذشته ملایم شده و اگر مردم همچنان قرنطینه خانگی را رعایت کرده و در معابر تردد نکنند می‌توان به بهبود وضعیت امیدوار بود و اگر قرنطینه را بشکنند طول مدت این بیماری همچنان ادامه خواهد داشت.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بر استفاده از دستکش و مواد ضدعفونی کننده به هنگام خرید در فروشگاه‌ها و مراکز عرضه محصول تاکید کرد و گفت: ابتلای چند خانوار در استان به بیماری کرونا در اردبیل نشان‌دهنده این است یکی از اعضای خانواده ویروس را از بیرون به کل خانواده سرایت داده و همه خانواده را مبتلا به این بیماری کرده است.

وی همچنین با اشاره به توافق دانشگاه با شهردار و رئیس شورای شهر اردبیل در خصوص گندزدایی منازل مبتلایان به کرونا بیان داشت: منازل این افراد با اعلام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل توسط عوامل شهرداری گندزدایی و پاکسازی می شود و در این خصوص مردم شریف استان لازم است همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز