خبرگزاری کار ایران

دکتر هاشمی خبر داد:

جهش رو به رشد مبتلایان کرونا در خراسان شمالی/ ۱۸۹ مبتلا و ۱۹ فوتی/ کودک ۶ ساله مبتلا به کرونا فوت کرد

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۸۲۷

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به جهش رو به رشد مبتلایان به کونا در استان، گفت: ۱۸۹ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شده و متاسفانه تعداد آمار فوتی‌ها نیز به ۱۹ نفر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، دکتر هاشمی با اعلام این مطلب  اظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر چهارم فروردین، ۱۸۹ نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و متاسفانه تعداد آمار فوتی ها نیز به ۱۹ نفر افزایش یافت.

وی افزود: در شهرستان های بجنورد ۱۰۴ نفر، شیروان ۱۵ نفر، فاروج ۶ نفر، مانه و سملقان ۱۰ نفر، جاجرم ۸ نفر، گرمه ۹ نفر و اسفراین ۳۷ نفر بطور قطعی به بیماری کرونا دچار شده اند.️

وی ادامه داد: علیرغم اینکه درصد فوتی‌های کرونا در این استان اکثرا بالای ۶۰ سال بودند و لیکن متاسفانه کودک ۶ ساله هم در بین فوتی های استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد قابل توجهی مرگ مشکوک در استان به وقوع پیوسته که منتظر پاسخ آزمایش های تخصصی آنان هستیم.

دکتر هاشمی با اشاره شرایط بوجود آمده هشدار داد : قرنطیه خانگی و خودداری از مسافرت موثرترین راه برای قطع کردن زنجیره انتقال این ویروس است.

وی با اشاره به غربالگری ۱۵۸ هزار نفر در مبادی ورودی استان خاطرنشان کرد: تاکنون ۹۹ نفر از مبتلایان بهبود، و ترخیص شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز