خبرگزاری کار ایران

فرماندار خلیل آباد مطرح کرد؛

همه دستگاه های اداری و خدماتی در آمادگی کامل باشند/ بالا دست خلیل آباد هنوز جای نگرانی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۸۲۱

فرماندار خلیل آباد گفت: با توجه به اینکه در روزهای آینده بارش شدید باران در را منطقه خواهیم داشت ، همه دستگاه های اداری و خدماتی در آمادگی کامل باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، ابراهیم قاسم پور در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خلیل آباد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که ما را نگران کرده  تولید یک بحران در دل یک بحران دیگر یعنی(کرونا) است که همه مجموعه شهرستان را این مهم به خود درگیر کرده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های اداری که در کاشمر مستقر هستند بایستی در هنگام بحران نیروهای خود را در خلیل آباد مستقر کنند، افزود: قرار نیست اداراتی که در کاشمر داریم فقط در خود کاشمر مستقر شوند و شهرستان خلیل آباد از نبود آنها ضرر کند، در ابلاغیه بعضی از مدیران قید شده مدیر کاشمر و خلیل آباد، لذا این مدیران نسبت به خلیل آباد هم تکلیف دارند.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه شهرداران خلیل آباد و کندر اقدامات پیشگیرانه خوبی را درموقع سیلاب اتخاذ کرده اند، اظهار داشت: باید بخشداران مرکزی و ششطراز کمیته های بحران بخش را تشکیل بدهند و دهیاران هر روستا آمادگی کامل را با توجه به ظرفیت های روستا داشته باشند.

قاسم پور با اشاره به اینکه قسمت بالا دست خلیل آباد هنوز جای نگرانی دارد، گفت: هر نقطه ای از شهر و روستا که  در مواقع بحرانی نیاز به بازگشایی دارد که آن مسیر به جان مردم  آسیب می رساند با دستور دادستانی تخریب خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوعاتی که در حوزه مدیریت بحران مصوب می شود بایستی حتما به سرانجام برسد، افزود: مصوبات جلسه بحران باید در مدت زمانی که مقرر شده به سرانجام برسد نه اینکه باز در جلسه بعد آن مصوبات را مرور کنیم.

همچنین رئیس شورای شهر خلیل آباد در این جلسه گفت: سال گذشته بعد از سیل از سوی ستاد بحران استان حمایتی نشدیم و لذا تقاضا داریم ستاد بحران استان این شهرستان را هم مانند سایر شهرهای همجوار مورد توجه قرار بدهند، چرا که میزان تخصیص اعتبارات ستاد بحران استان به شهرستان ناچیز بود.

رضا توکلی با بیان اینکه سال گذشته شهرداری خلیل آباد هنگام سیلاب جهت تامین لودر برای روستاها از حقوق پرسنل می زد، افزود: مقداری در بحث تبعات اجتماعی این حوزه تاثیر گذار است و بعضا مدیران ارشد استانی در شهرستانهای همجوار در مواقع بحران حاضر می شوند.

رئیس شورای شهر خلیل آباد با بیان اینکه اقدامات  آب منطقه ای شهرستان ما را اغنا نمی کند، گفت: اینکه آب منطقه ای با کلماتی مثل انجام خواهد شد و انجام می شود ما را توجیه کند خوب نیست، اگر اتفاقی بیفتد به زیرساختهای یک شهر و روستا لطمه وارد می شود. 

توکلی در همین راستا افزود: بایستی آب منطقه ای شهرستان حریم مسیرها را بازگشایی کند و اگر اعتباری نیست از همان جرایم نجومی که از چاه موتور های این منطقه دریافت می کند بخشی از همان مبالغ را برای زیرساختهای کشاورزی این شهر استفاده کند.

فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد گفت: سپاه ناحیه خلیل آباد تمام امکانات خدماتی خود را برای امدادرسانی به مردم شهرستان در مواقع بحران آماده کرده است.

سرهنگ ابولفضل فتوحی با بیان اینکه مقداری چکمه و بیل و دیگر وسایل کمک خریداری شده است، افزود: خودورهای تاکتیکی سپاه خلیل آباد در آمادگی کامل می باشند.

گفتنی است در این جلسه هر یک از اعضای مدیریت بحران اقدامات و پیشنهاد های خود را در جلسه مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز