خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

جاری شدن سیل محور ترانزیتی بردسکن به طبس را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۸۱۶

فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: جاری شدن سیل محور ترانزیتی بردسکن به طبس را در حوزه خراسان جنوبی مسدود کرد.

سرهنگ محمد چرمگی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: در پی بارش باران های سیل آسا امروز محور ترانزیتی بردسکن به سمت طبس محدوده تپه طاق  به سمت عشق آباد طبس در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی را مسدود کرد.

وی افزود:  اگرچه تمامی محورهای مواصلاتی به شهرستان بردسکن براثر بارندگی های دیشب و امروز لغزنده است اما خوشبختانه هیچ یک از محورهای مواصلاتی شهرستان  مسدود نیست و تردد در آنها با کندی صورت می گیرد.

وی از رانندگانی که قصد  عزیمت به سمت طبس را داشتند خواست ترد نکنند چرا که حوزه استحفاظی  خراسان جنوبی دراین محور براثر جاری شدن سیل تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان های کشور گفت:  با توجه به اینکه بردسکن دروازه خراسان رضوی می باشد همه ساله در ایام تعطیلات نوروزی شاهد حجم ترددهای بسیار سنگینی در محورهای منتهی به این شهرستان از اقصی نقاط مختلف کشور بودیم  ولی خوشبختانه  امسال شاهد کاهش 60 درصدی ترددها در محورهای این شهرستان هستیم.

فرمانده پلیس راه بردسکن از استقرار 6 تیم گشتی پلیس راه در محورهای این شهرستان خبرداد و گفت: به حول و قوه الهی از ابتدای طرح نوروزی پلیس که از 25 اسفندماه اجرا شده است تاکنون  هیچ مورد تصادف جرحی و فوتی در محورهای اصلی شهرستان بردسکن  رخ نداده است و آمار تصادفات در بردسکن همچنان صفر است.

سرهنگ چرمگی از اجرای طرح محدودیت تردد وسائط نقلیه در روز 13 فروردین ماه در محورهای اصلی خبرداد و گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی تردد وسائط نقلیه سنگین و موتورسیکلت ها در روز 13 فروردین ماه در محورهای اصلی ممنوع و به هیچ وجه حق تردد را ندارند.

وی مجددا از خانواده ها خواست ازترددهای غیر ضروری در سطح جاده ها به شدت پرهیز کنند تا بتوانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم و در آینده نه چندان دور جشن  شکست این ویروس را برگزار کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز