خبرگزاری کار ایران

نشست مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با روسای بیمارستانهای خصوصی استان

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۷۸۱

جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان گیلان با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان، جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه و روسای بیمارستانهای خصوصی استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این جلسه  سالاری -رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک سال نو و تقدیر از مشارکت بیمارستانهای خصوصی در مقابله با بحران کرونا گفت: در حال حاضر علیرغم تولید وسایل حفاظتی در کشور و واردات این اقلام، هنوز برخی از بیمارستانها با کمبود این تجهیزات مواجه هستند. بنابراین لازم است که در خصوص مدیریت توزیع عادلانه تجهیزات به ویژه در بیمارستانهای بخش خصوصی اقدامات لازم به عمل آید.

قربانی -نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان نیز با بیان اینکه بحران کرونا، تلاش و همت جامعه پزشکی و پرستاری را در زمینه خدمات رسانی به بیماران، بیش از پیش به همگان نشان داد، خاطرنشان کرد:  در این راستا بیمارستانهای خصوصی استان در کنار دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مشارکت فعال و گسترده ای در زمینه بستری و درمان بیماران داشتند. بنابراین لازم است جهت رفع مشکلات و ایجاد تسهیلات لازم این مراکز  تلاش کرد.

در ادامه روسای بیمارستانهای خصوصی استان به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند.

در پایان، در خصوص اختصاص بودجه و تجهیزات مورد نیاز بیمارستانهای خصوصی بر اساس هزینه کرد و میزان مشارکت آنها در بحران کرونا، بررسی مطالبات بیمارستانها از سازمانهای بیمه گر، انجام مجدد  اعمال جراحی های الکتیو و توزیع عادلانه نیرو در این مراکز، تصمیماتی اتخاذ  شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز