خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس:

سیل در استان فارس خسارت های مادی بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۷۷۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: سیل در این استان خسارت های مادی بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا، رحیم آزادی دراین باره اظهار داشت: سامانه بارشی اخیر موجب بارش‌های نسبتا خوبی در همه شهرستان‌های فارس شد، اگرچه این بارش‌ها در شهرستان های جنوبی فارس به شکل سیلاب و تگرگ بود.

وی افزود: این سامانه بارشی که تا بعدازظهر دوشنبه ٤ فروردین در برخی از نقاط استان مستقر خواهد بود، سیلاب‌هایی را در شهرستان‌های لار، خنج، داراب، مهر و قیر و کارزین ایجاد کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس عنوان کرد: متاسفانه سیلاب در فارس خسارت‌هایی ایجاد شده که کارشناسان هم‌اینک در حال برآورد میزان ریالی آن هستند.

به گفته رحیم آزادی بارش‌های چند روز اخیر در استان، خسارت‌هایی در بخش‌های زیربنایی و تاسیسات، کشاورزی، دامداری بعضی از شهرستان‌های جنوبی استان برجای گذاشته است.

سیلاب در جنوب فارس 5 قربانی به جای گذاشت

رئیس اورژانس فارس محمدجواد مرادیان نیز در ادامه به خبرنگار ایلنا گفت‌: سیلاب جان ۴ نفر را در شهرستان مُهر، بخش فال و جان یک نفر را در لارستان گرفت.

وی عنوان کرد: روز گذشته، مفقود شدن ۴ نفر در شهرستان مُهر و منطقه گله دار، گزارش شد و بلافاصله نیروهای بسیج و هلال احمر جست و جو را آغاز کردند اما امروز متاسفانه اجساد این مفقودین، پیدا شد.

مرادیان با بیان اینکه اورژانس در حادثه فوق ماموریتی نداشته است، خاطر نشان کرد: همچنین جاری شدن سیلاب در رودخانه دشت گبر روستای کاریان بخش جویم لارستان، جان مرد ۵۷ ساله‌ای را گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز