خبرگزاری کار ایران

نجات مادر باردار قزوینی توسط نیروهای هلال احمر و اورژانس

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۷۴۴

پس از چهار ساعت تلاش و گذر از مسیر مسدود شده از برف نیرو‌های هلال احمر و اورژانس استان قزوین مادر باردار روستایی را در سلامت کامل به بیمارستان شفا در تاکستان رساندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سهیل سلطانی گفت: ساعت شش و نیم بامداد امروز مادری که در روستای شیزند از توابع دانسفهان دچار مشکلات بارداری شده بود، با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان افزود: بعد از تماس این مادر باردار، تیم عملیات دانسفهان به سمت روستای شیزند اعزام شد، اما به علت بارش برف، مسیر مسدود شده بود و آمبولانس قادر به ادامه مسیر نبود که درخواست امداد از مرکز هلال احمر شد.

سلطانی اضافه کرد: بعد از رسیدن آمبولانس کمک دار هلال احمر، تکنسین‌های اورژانس به همراه آمبولانس هلال احمر اعزام شدند، ولی بعد از گذشت دقایقی دیگر ادامه مسیر ممکن نبود و نیرو‌های امدادی مسیرا را پیاده ادامه دادند.

وی عنوان کرد: نیرو‌های اورژانس به همراه امدادگران هلال احمر خود را به مادر باردار که در ماه نهم بارداری بود رساندند و او را با حال عمومی مطلوب به بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان منتقل کردند.

این مسئول یادآور شد: این ماموریت با همدلی و همکاری صمیمانه دو ارگان در کمتر از چهار ساعت به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز