خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد:

کاهش چشمگیر ترددها خودروها در محورهای قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۷۴۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از کاهش ۷۴ درصدی تردد خودروها در جاده های استان قزوین در فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: تردد کمتر از ۳۰۰ هزار خودرو در مسیرهای استان قزوین طی یک روز از نوروز در حالی است که در نوروز قبل آمار تردد تا نزدیک به ۲ میلیون خودرو در یک روز نیز به ثبت رسیده بود.

 مدیرکل راهداری استان در خصوص کاهش تردد در مسیرهای ارتباطی استان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۲۹۵ هزار و ۲۱۶ دستگاه خودرو از آزادراه ها و سایر راه‌های استان تردد کرده اند که با آمارهای سال قبل اختلاف قابل توجهی دارد. جواد حق لطفی اضافه کرد:همچنین در ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۴۵۲ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شده اند که در این بخش نیز شاهد کاهش ۲۳درصدی آمار بوده‌ایم. 

حق لطفی ادامه داد: امسال در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت پیشگیری و کنترل آن به دنبال کاهش سفرهای نوروزی هستیم. 

وی از  هموطنان خواست در این ایام از سفرهای جاده‌ای خودداری کرده و با ماندن در منازل خود به شکست زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند.

این مسئول افزود: به منظور کنترل و پیشگیری از انتقال این ویروس، ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای  تنها مجاز به توقف در پایانه های مسافربری هستند و در صورت پیاده و سوار کردن مسافر به جز در پایانه ها با رانندگان برخورد جدی خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز