خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل هلال احمر استان خبرداد:

توزیع بیش از ۲ هزار عدد ماسک در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۶۴۲

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از توزیع ۲ هزار و ۸۹۰ عدد ماسک از ابتدای اسفند ماه سال گذشته به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در قزوین خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین،حسن آصفی در خصوص اقلام توزیعی داروخانه هلال احمر استان، اظهار کرد: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۹ هزار و ۳۰۰ بسته محلول ضدعفونی کننده به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در قزوین توزیع شده است.

 مدیر عامل هلال احمر استان افزود: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۸۹۰ عدد ماسک و ۱۰ هزار جفت دستکش میان شهروندان توزیع شده است.

آصفی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به موقع و تامین اقلام درمانی مورد نیاز بیماران در شرایط خاص از اولویت‌های هلال احمر است، اضافه کرد: داروخانه‌ این جمعیت بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ایام نوروز ۹۹ با حداکثر توان فعالیت می‌کند تا بیماران در شرایط کنونی مشکلی برای تأمین دارو و اقلام درمانی نداشته باشند.

وی ادامه داد: بیماران و مراجعان می‌توانند در ایام نوروز از ساعت ١٠ صبح تا ١٣ و بعداز ظهر از ١٧ تا ٢٠ به داروخانه‌ این جمعیت مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

این مسئول با تاکید بر رعایت مسایل بهداشتی به منظور پیشگیری از ویروس کرونا گفت: شستن مرتب دست‌ها و صورت با آب صابون، پرهیز از حضور در مراکز پرتردد و شلوغ، ماندن در منزل به عنوان تنها مکان امن و عمل به توصیه‌های بهداشتی از مهمترین راه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز