خبرگزاری کار ایران

فرماندار رزن مطرح کرد:

"رزن" با وجود بیشترین ارتباط با استان‌های آلوده کمترین مبتلایان به کرونا را دارد

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۶۲۴

فرماندار رزن، وضعیت این شهر و اقدامات انجام شده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد و گفت: "رزن" با وجود بیشترین ارتباط با استان‌های آلوده کمترین مبتلایان به کرونا را داشته است.

به گزارش ایلنا، سیدرضا سلامتی با اشاره به روزهای سخت مقابله با شیوع کرونا در کشور گفت: به لطف خدا و با اقدامات انجام گرفته ۳ روز است که مورد جدید و مثبت کرونا نداریم. در غربالگری هم رتبه اول استان را در در اختیار داریم. این در حالی است که ما بیشترین ارتباط را با استان‌های قم، البرز، تهران و قزوین و استان‌های شمالی داریم. 

وی در مورد اقدامات پیشگیرانه در سطح شهر گفتک با قاطعیت اصناف غیر ضرور را قبل از روز ۲۷ اسفند تعطیل کردیم و بیشترین اطلاع رسیانی را از طریق رادیو، تلویزیون و فضای مجازی داشتیم. علاوه بر آن با بلندگوی سیار در شهر و روستا هشدارهای لازم را به مردم دادیم.

فرماندار رزن اضافه کرد: اقلام بهداشتی در بسته های خاص تهیه و توزیع خانه به خانه در شهر و روستا انجام گرفت تا مردم از نظر دسترسی به امکانات بهداشتی با مشکلی روبرو نباشند.

سلامتی درباره وضعیت روستاهای منطقه گفت: در تمام روستاها کمیته پیشگیری و مقابله با کرونا متشکل از دهیار، بهورز، رئیس شورا و فرمانده پایگاه تشکیل و روزانه گزارش اقدامات از جمله آموزش و ضدعفونی و توزیع اقلام و حضور مسافرین را به بخشداری و مرکز بهداشت ارائه می‌دهند. 

وی با اشاره به کنترل ورود و خروج مسافران به شهر یادآور شد: از دیروز به تمام خودروهای پلاک خارج از استان ۲ ساعت فرصت دادیم شهرستان را ترک کنند در غیر این صورت خودرو آنها توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز