خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری جنوب استان کرمان:

سیل مسیر کهنوج – بندرعباس و رودبار جنوب – ایرانشهر را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۶۰۳

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از مسدود شدن مسیر کهنوج-بندرعباس و رودبارجنوب-ایرانشهر بر اثر سیلاب خبرداد.

به گزارش ایلنا، احسان شاهرخی در باره آخرین وضعیت راه‌های جنوب استان کرمان در پی بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در این منطقه گفت: به دلیل وقوع سیلاب و بالا آمدن آب در رودخانه های فصلی منطقه کهنوج، پل مسیر «کهنوج – بندرعباس» شکسته شده و هم اکنون این مسیر مسدود است همچنین با شکستن چند دستگاه پل در محور «رودبار جنوب – ایرانشهر» این مسیر نیز مسدود است.

وی ادامه داد: مسیر «کهنوج – قلعه‌گنج» به دلیل آب‌بردگی قسمتی از جاده و خسارت وارده به این جاده، هم اکنون مسدود است ضمن آنکه راه‌های فرعی و روستایی بیژن‌آباد، مظفرآباد و ... نیز به دلیل آبنماهای که در آنها وجود دارد، مسدود هستند.

معاون راهداری و حمل و نقل جادهای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه همه مسیرهای منتهی به بخش زهکلوت مسدود هستند، گفت: بارندگی‌ها در فاریاب، قلعه‌گنج، کهنوج و رودبار جنوب خسارات جدی را به زیرساخت های راهی این منطقه وارد کرده که بیشترین خسارت به زیرساختهای حوزه راه‌ها متعلق به شهرستان‌های رودبار جنوب، کهنوج، قلعه‌گنج و فاریاب است.

شاهرخی درباره زمان بازگشایی راه‌های مسدود شده نیز گفت: با تلاش راهداران و نیروهای امداری سعی می کنیم راه‌های مسدود شده را به صورت موقت تا آخر وقت امروز بازگشایی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز