خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

انتقاد از عملکرد مسئولان استان ایلام در برخورد با کرونا/بیگی:در مواقع بحرانی مسئولان ما یا خوابند یا مسافرت/ افزایش چادرهای مسافران در دامنه کوهستان/ توزیع ۳۰۰ قلم لوازم بهداشتی برای ۵۰ هزار خانوار ایوانی

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۵۱۳

در پی افزایش تعداد بیماران کرونایی در استان ایلام نماینده ایلام در شورای عالی استان ها از عملکرد مسئولان استانی به شدت انتقاد کرد.

حمدالله بیگی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با انتقاد از مسئولان استانی ایلام درباره عدم نظارت بر وضعیت تردد مسافران در ورودی بیشتر شهرستان‌های این استان و برپایی چادرها در طبیعت، اظهار داشت: مسئولان استانی فقط شعار می دهند و تاکنون هیچ نظارتی در کنترل ورودی شهرها در خصوص تردد مسافران به استان ایلام نداشته اند. در حال حاضر در اکثر شهرستانهای استان از جمله ایوان، ملکشاهی، بدره، آبدانان و... توسط اهالی این مناطق چادرهایی برپا شده است که از سوی هیج ارگانی به این موضوع نظارت و رسیدگی نمی شود.

بیگی با بیان اینکه در استان ایلام با کمبود لوازم بهداشتی از جمله ماسک، الکل و دستکش مواجهیم، افزود: در شهرستان 50 هزار نفری مانند ایوان با توزیع 200 الی 300 قلم لوازم بهداشتی هیچ دردی از کسی دوا نمی‌شود.نیازهای مردم بیشتر از این حرف ها است  .

نماینده ایلام در شورای عالی استانها ادامه داد: اگر اقدامی جدی از سوی مسئولان استانی و عوامل انتظامی و قضایی در بحث کنترل ورودی شهرها در تردد مسافران نوروزی و جمع آوری چادرها در دامنه کوهستان ها انجام نشود در روزهای آینده اکثر مردم استان به این ویروس آلوده خواهند شد به طور مثال از 17 مورد ابتلای جدید به این ویروس در روز گذشته 7 مورد از مسافران ورودی به استان بودند.

وی در پایان افزود: امیدوارم در شرایط بحرانی امسال مانند سال گذشته و مشکلات سیل مسئولان استانی در مسافرت و خواب غفلت نباشند و هر چه زودتر به داد مردم استان ایلام برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز