خبرگزاری کار ایران

کشمیری به ایلنا خبرداد:

تاکنون ۵۵ نفر در استان بوشهر به بیماری کرونا مبتلا شده اند

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۴۷۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بر اساس اعلام رسمی وزارت بهداشت تا روز یکشنبه سوم فروردین ۹۹ لیست آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر تغییری نکرده است.

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان بوشهر، گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این استان تا روز یکشنبه سوم فروردین همان ۵۵ نفر است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه تا امروز ۶۶ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تاکنون ۴۷ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و چهار نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به لغو برخی پروازها، نمونه‌های‌ آزمایش بیماران به‌ صورت زمینی به تهران ارسال‌ شده بنابراین نتایج آزمایش های دو روز اخیر با تأخیر اعلام خواهد شد.

کشمیری با بیان اینکه ناقل ویروس کرونا به سالمندان نباشیم اضافه کرد: امسال احترام به بزرگ‌ترها، نرفتن خدمت ایشان است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: جان همه انسان‌ها باید برایمان مهم باشد، با تردد غیرضروری جان کسی را به خطر نیندازیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با تأکید بر اینکه ممکن است ناقل ویروس کرونا باشید؛ بنابر این در خانه بمانید افزود: بیماری کرونا ویروس و مشکلات ناشی از انتقال آن را میان دیگران جدی بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز