خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد:

ابتلای 84 نفر به کرونا در یک روز / مردم بی‌رحمانه در حال پرپر شدن هستند/ پزشکان از ناتوانی در درمان بیماران افسرده شده اند

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۴۵۱

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد از ابتلای 84 نفر به بیماری و ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، ابراهیم سلمانی با اشاره به ابتلای 84 مورد جدید به ویروس کرونا اظهار داشت: تعداد کل مبتلایان به ویورس کرونا در یزد به 725 نفر رسید.

وی با بیان اینکه تا عصر امروز نیز 72 نفر در یزد بر اثر ابتلا به این بیماری فوت شده اند ادامه داد: مردم یزد هنوز به عمق فاجعه پی نبرده اند و این موضوع را متوجه نیستند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد با بیان اینکه مردم به صورت بی رحمانه در حال پرپر شدن هستند عنوان کرد: کاری از دست پزشکان بر نمی آید و مجموعه درمانی یزد با دیدن این صحنه های ناگوار از شدت مرگبار بودن این بیماری و ناتوانی ما در درمان افسرده شده اند.

سلمانی با تاکید بر اینکه مردم رعایت کنند و برای حفظ جان خود و خانواده خود مراقب باشند اضافه کرد: اگر کرونا به این صورت و با این شیب ابتلا ادامه داشته باشد در ماه های آینده دشواری های زیادی خواهیم داشت که از نظر اقتصاد و بهداشت و درمان و فرهنگ هم سخت خواهد بود.

وی تصریح کرد: وقتی همه در حالت نگرانی باشند این استرس ها برای جامعه هم هزینه های سنگینی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، سخنگوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور هم در خصوص تبدیل شدن یزد به کانون شیوع کرونا هشدار داده و گفته است: استان یزد به تناسب جمعیت و آمار کلی و موارد جدید ابتلا، در معرض این قرار گرفته که ظرف روزهای آتی به عنوان کانون های شیوع بیماری قلمداد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز