خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه خبر داد:

کلیه مراکز خرید و عرضه کننده کالاهای غیرضروری تا 15 فروردین تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۴۲۷

استاندار کرمانشاه ضمن اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا گفت: تمامی مراکز خرید و عرضه کننده اقلام غیر ضروری در استان کرمانشاه تا 15 فروردین تعطیل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند با بیان اینکه پیش بینی لازم برای ارائه خدمات و عرضه کالاهای‌ضروری در مراکز مورد نظر صورت گرفته، اظهار داشت: بر اساس این مصوبه سایر فروشگاه‌ها براساس روال عادی و طبیعی فعال و باز هستند و در صورت نیاز مردم موظف خواهند بود که ساعات کاری خود را افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه که در جمع اعضای ستاد استانی مدیریت کرونا سخن می گفت؛ ضرورت جدیت و قاطعیت کلیه دستگاه های اجرایی را در اجرای مصوبات خاطرنشان ساخت و افزود: اقدامات پیشگیرانه به صورت مستمر انجام می شود و علاوه بر دستگاه های اجرایی به شدت نیازمند مشارکت بیشتر مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا در روزهای آینده هستیم.

مقام ارشد استان اجرای طرح غربالگری و تب سنجی را در سطح استان بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون در 12 شهرستان این موضوع به طور کامل انجام و تقریباً 84 درصد مردم در این طرح شرکت کرده اند و بعد اجرای کامل با پایش اطلاعات مرحله دوم غربالگری را نیز شروع خواهیم کرد.

وی اجرای این طرح را گامی مهم در کاهش میزان مراجعه بیماران به بیمارستانها ذکر کرد و بیان داشت: کاهش تردد و رفت و آمد به ویژه در بیمارستانها سبب قطع زنجیره انتقال کرونا می شود و از مردم عزیز هم انتظار داریم با پیوستن به پویش در خانه بمانیم به کنترل و شکست کرونا کمک نمایند.

گفتنی است جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا در دومین روز از سال نو به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور، اعضای هیأت دولت و استانداران سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز