خبرگزاری کار ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد:

بستری شهروندان تهرانی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی یزد صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۳۷۵

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد، بستری شدن شهروندان تهرانی در مراکز درمانی استان یزد را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود نوری شادکام با اشاره به اینکه در فضای مجازی اخباری مبنی بر بستری شهروندان تهرانی مبتلا به کرونا در بیمارستانها و مراکز درمانی استان منتشر شده است، اظهار داشت: هیچ بیمار مسافری در بیمارستان‌های استان بستری نیست.

وی بیان کرد: ضمن تکذیب این خبر، به اطلاع عموم همشهریان می‌رساند در حال حاضر هیچ مسافر غیر بومی در بیمارستان‌های استان با تشخیص بیماری کرونا بستری نیست.

نوری شادکام عنوان کرد: روزانه ماندگاری پلاک‌های غیر بومی ورودی به جاده‌های ترانزیتی استان رصد و کنترل می‌شود و تاکنون ورودی مسافر به استان حداقل و با زمان ماندگاری در حد چند ساعت و به صورت عبوری بوده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا زالی دبیر ستاد مدیریت کرونا تهران گفته بود نگرانی ما بابت موج بازگشت مسافران نوروزی به تهران است زیرا تعداد زیادی از مسافرین تهرانی، در دوره نهفتگی از استان خارج شده‌اند و طبق اطلاعاتی که شب گذشته به دست ما رسیده تعدادی از مسافران در استان_یزد و خراسان رضوی و هرمزگان علائم بیماری کرونا را از خود بروز داده و در این استانها بستری شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز