خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان مطرح کرد:

مهمترین عامل افزایش ابتلا به کرونا در همدان/ خودداری مردم از تجمع فامیلی

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۳۵۲

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: جابجایی جمعیت و ترددهای غیرضروری عامل افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در این استان ارزیابی شده‌ است.

به گزارش ایلنا، منوچهر کرمی گفت: در چند روز آینده با توجه به شرایط موجود به طور قطع با افزایش آمار مبتلایان مواجه خواهیم بود و از مردم می خواهیم به توصیه های بهداشتی توجه جدی داشته باشند.

کرمی افزود: مدیران و کارکنان حوزه معاونت بهداشتی استان از همه هم استانی‌ها خواستار اجتناب از هرگونه برگزاری مهمانی، تجمع فامیلی و همچنین ترددهای غیرضروری در تمام شهرهای استان هستند.

کرمی بیان کرد: سهل انگاری در رعایت این هشدارها به طور قطع باعث افزایش بیماری در فاصله یک هفته تا ۱۰ روز آینده خواهد شد بنابراین از شهروندان می خواهیم رعایت نکات بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: ایام نوروز کادر بهداشت و درمان به صورت شبانه روزی برای حفاظت از مردم و ارایه خدمت، فعالیت می کنند و خواستار پیشگیری های لازم از سوی شهروندان هستند.

براساس آخرین آماد اعلام شده، ۲۲۴ همدانی مبتلا به ویروس کرونا شده اند.

نتایج و یافته های آزمایشگاهی، از ظهر دیروز تا امروز نشانگر ابتلای ۲۷ همدانی به ویروس کرونا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز