خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در رشت :

پرداخت بخشی از مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی کشور

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۳۳۰

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در رشت گفت : با تاکید رئیس جمهور 12 هزار و 600 میلیارد تومان از مطالبات رسیدگی شده دانشگاه های علوم پزشکی به صورت نقد و اسناد خزانه تسویه شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و استاندار گیلان از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان رسول اکرم رشت عیادت کردند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این مراسم جزییات پرداخت مطالبات وزارت بهداشت و درمان و مراکز غیردولتی را تشریح کرد.

مصطفی سالاری با اشاره با بیان اینکه 43 میلیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند گفت : به این بیمه شدگان 2 نوع خدمات ارائه می شود ، نوع اول خدمات مستقیم درمانی و پزشکی در 77 بیمارستان و بیش از 300 مرکز درمانی این سازمان در سراسر کشور است که از روز اول اعلام شد در مبارزه با کرونا همکاری کامل و بدون قید و شرط و با تبعیت کامل از دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند و نوع دوم نیز خرید خدمات است که از همه مراکز درمانی انجام می شود.

وی افزود : در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی همچون بیمارستان رسول اکرم رشت ، نه تنها به بیمه شدگان سازمان خدمات داده می شود بلکه خدمات درمانی برای عموم مردم نیز 100 درصد رایگان است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت : یکی از کارهایی که از قبل برنامه ریزی شده بود پرداخت مطالبات وزارت بهداشت بود که تقریبا از تیر پارسال حدود 5 هزار میلیارد تومان بنا به اعلام وزارت بهداشت و درمان به بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاهی بدهکاری داشتیم که با احتساب هزینه کرد جاری ماهیانه در پایان اسفند مبلغ 12 هزار و 600 میلیارد تومان پرداخت شد و همه مطالبات رسیدگی شده دانشگاه های علوم پزشکی مورد تاکید رییس جمهور به صورت نقد و اسناد خزانه تسویه شد.

مصطفی سالاری با اشاره به تاکیدات رییس جمهور بر انجام این امر مهم افزود : از حمایت دکتر شریعتمداری وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و همراهی دکتر نوبخت و همکاران شان در سازمان برنامه و بودجه و دکتر دژپسند ، وزیر امور اقتصادی و دارایی و همکارانشان برای برنامه ریزی و اجرای این فرآیند قدردانی می کنم.

وی گفت: در سال ۹۸ با تلاش همکاران سازمان سرعت بیشتری در پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد غیردولتی سراسر کشور صورت گرفت که با استفاده از منابع داخلی سازمان مبلغی حدود ۱۰هزار میلیارد تومان تا پایان سال پرداخت شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد : مجموع این اقدامات موجب ارتقا اعتبار دفترچه ‌های درمانی بیش از ۴۳ میلیون بیمه شده سازمان خواهد داشت و با تقویت توان مالی این مجموعه ها ، خدمت رسانی آنها به عموم مردم نیز بهبود خواهد یافت.

مصطفی سالاری در پایان با اشاره به نخستین برنامه عمومی خود در سال جدید در بازدید از بیمارستان رسول اکرم گفت: فعالیت کادر درمانی ، اداری و خدماتی کشور در این شرایط معنایی جز ایثار و ارائه خدمات فداکارانه ندارد و باید ضمن قدردانی از آنها ، شرایط را برای فعالیت آنان تسهیل و مشکلاتشان را کاهش داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز