خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس راه استان خبر داد:

کاهش 50 درصدی تردد در جاده های آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۲۹۵

سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا و راه اندازی پویش "در خانه بمانیم"، با کاهش ۵۲ درصدی سفرها در تمامی جاده‌های برون شهری استان از ۲۵ اسفند تا یکم فروردین ماه مواجه هستیم.

به گزارش خرنگار ایلنا، سرهنگ رضا کریمی نژاد در گفت‌وگوبا خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به ایام تعطیلات عید و نسبت به مدت مشابه سال قبل، در روز اول فروردین، شاهد کاهش 67 درصدی تردد خودروها در جاده‌های استان و مبادی ورودی آذربایجان‌شرقی بودیم.

وی عنوان کرد: در محورهای مواصلاتی استان به شدت سفرهای نوروزی کاهش یافته است؛ به طوری‌که در روز دوم فروردین ماه نیز ترددهای نوروزی در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به ایمن سازی مبادی ورودی استان، خاطرنشان کرد: کارشناسان بهداشت و درمان پس از توقف اتوبوس‌ها و خودروهای غیربومی در ورودی به استان، با استفاده از دستگاه تب سنج مسافران را از نظر بیماری کرونا بررسی و در صورت مشکوک شدن وضعیت مسافر، آنان را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

سرهنگ کریمی نژاد از مردم خواست تا ضمن رعایت پویش "در خانه بمانیم"، از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و برای کنترل کرونا ویروس با کارشناسان بهداشت و درمان و نهادهای ذیربط همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز