خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

جهش تولید فرصتی برای پیشرفت بخش کشاورزی است

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۲۴۱

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: امسال که به نام "جهش تولید" نامگذاری شده است فرصت مناسبی برای توسعه و پیشرفت در بخش کشاورزی برای استان قزوین خواهد بود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، فاطمه خمسه اظهارکرد: جهش تولید فرصت مناسبی جهت توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی بعنوان پایه و اساس اقتصاد کشور است.

رئیس‌سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: تکمیل و بهره برداری از طرح‌های زیربنایی، بکارگیری فنون و روش‌های علمی جدید بمنظور بهره وری منابع و ارتقاء عملکرد در واحد سطح،  تسهیل و تسریع در فرایند صدور مجوزها، اتخاذ مکانیسم ها و سیاست‌های حمایتی و تشویقی،  تقویت و بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان، حمایت از کسب و کارهای پایدار، توسعه و ارتقاء صنایع تبدیلی و تکمیلی و ایجاد زنجیره های تولید از راهبردهای اصلی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در جهت نیل به جهش تولید در این بخش است.

خمسه اضافه کرد: با وجود تحریم های ظالمانه در سالهای اخیر، بخش کشاورزی از رشد اقتصادی چشمگیری برخوردار بوده است که بیانگر ظرفیت بالقوه و بالفعل این بخش در تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جدید است .

وی عنوان کرد: خوداتکایی، نیل به امنیت غذایی، دستیابی به بازارهای جهانی و دستیابی به توسعه پایدار از اهداف غایی بخش کشاورزی است و انتظار می‌رود با توجه به رویکرد وزارت جهاد کشاورزی در سالهای اخیر در راستای افزایش ضریب مکانیزاسیون در تمام بخش‌های زراعی، باغی و دامی، توسعه گلخانه‌ها، بکارگیری تکنولوژی های نوین در جهت مصرف بهینه آب، توسعه کشت دیم،  گیاهان دارویی و کم آب بر، توسعه و ارتقاء بکارگیری تکنولوژی های نوین در زمینه دام، طیور، شیلات و... در سال جاری شاهد جهش فزاینده کمی و کیفی در تولید محصولات کشاورزی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز