خبرگزاری کار ایران

کشمیری به ایلنا حبرداد:

فهرست آمار مبتلایان به کرونا در استان بوشهر افزایش نیافت

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۱۱۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بر اساس آمار رسمی وزارت بهداشت تا امروز آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر تغییری نکرده است و امروز مورد مثبت ابتلا به کرونا در استان بوشهر ثبت نشده است.

سعید کشمیری در گفتوگو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز شنبه دوم فروردین همان ۵۵ نفر است.

کشمیری افزود: تا امروز ۷۰ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تاکنون ۴۶ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و پنج نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

کشمیری با تاکید بر اینکه ممکن است ناقل ویروس کرونا باشید بنابراین در خانه بمانید، گفت: بیماری کرونا ویروس و مشکلات ناشی از انتقال آن را میان دیگران جدی بگیرید، این تعطیلات ناخواسته برای بستن چمدان‌ها سفر با اهل خانه نیست، با سفر کردن‌های غیرضروری سفیر مرگ و بیماری برای هم‌وطنان نباشید.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، افزود: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند و سفر نکنند، دور همی نروند و مهمان دعوت نکنند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند زنجیره انتقال قطع می شود.

کشمیری گفت: در تجمع نگرانی‌هایی وجود دارد، تجمع موجب شعله‌ور شدن کرونا است و اگر این بیماری گسترش پیدا کنند ممکن است قابل جبران نباشد.

وی از مردم خواست با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir در طرح غربالگری الکترونیکی تشخیص کرونا شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز