خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز :

مسافران نوروزی به البرز سفر و تردد نکنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۰۴۲

استاندار البرز با عنوان اینکه با همراهی مردم، قادر به شکستن زنجیره شیوع کرونا هستیم، گفت: شرایط در البرز برای مقابله با شیوع کرونا، تحت کنترل است.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا که روز شنبه در استانداری البرز برگزار شد، ضمن قدردانی از همراهی مجموعه استان برای در راستای پیشگیری و درمان این بیماری، افزود: بر اساس گزارش رییس دانشگاه علوم پزشکی، در سایه این همراهی ها و اهتمام ویژه که با بسیج مجموعه استان طبق تاکیدات دکتر روحانی بعنوان رییس ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت گرفته؛ همه چیز در البرز برای مقابله با شیوع، تحت کنترل است.

شهبازی با  تاکید بر اینکه توقف شیوع کرونا علاوه بر تلاش مسئولان به یاری مردم نیاز دارد، گفت: در کنار مردم هستیم و با تمام توان برای شکستن زنجیره شیوع کرونا ویروس تلاش می کنیم.

استاندار البرز اضافه کرد: البرزنشینان به مهمان نوازی شهره‌اند ولی از مهمانان عزیز عاجزانه درخواست دارم در راه ریشه کن شدن کرونا، همراه ما باشند و در این شرایط به البرز سفر  و تردد نکنند. 

وی گفت: با هم افزایی اصناف البرز نیز تردد مردم به مراکز خرید و فروشگاه‌ها محدود می شود ولی مراکز عرضه کالاهای اساسی مردم به صورت تمام وقت خدمات ارائه می دهند.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تنها با همکاری مردم، قادر به شکستن زنجیره شیوع کرونا ویروس هستیم از این رو از همراهی و همکاری تمامی شهروندان در عمل به توصیه‌های پزشکی، بهداشتی و درمانی مقابله با کرونا قدردانی می کنم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز