خبرگزاری کار ایران

فعالیت مرکز فوریت های قضایی دادسرای استان در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۰۳۰

داستان عمومی وانقلاب استان کرمانشاه از راه اندازی مرکز فوریت های قضایی دادسرای کرمانشاه در ایام نوروز خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه : به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی وانقلاب مرکز استان کرمانشاه ،شهرام کرمی دادستان عمومی وانقلاب  مرکز استان کرمانشاه با اشاره شروع تعطیلات نوروز ی وشیوع بیماری کرونا اظهار کرد : در این شرایط به منظور تامین امنیت جانی ، مالی وروانی عموم شهروندان ، ضروری است همه دستگاه های اجرایی استان برنامه ریزی ها وتدابیر لازم را اتخاذ کنند ومصوبات ستاد مدیریت کرونا را مورد توجه جدی قرار دهند .

وی با تاکیدبر اینکه  نیروی انتظامی در این ایام باید نسبت به تقویت گشت های خود اقدام کند ، تصریح کرد: همچنین با هماهنگی سایر دستگاه های مرتبط جهت پیشگیری از وقوع جرائمی مانند سرقت از منازل ، خرید وفروش مواد مخدر ،مدیریت معتادین متجاهر ، کودکان خیابانی وزباله گردها و ... تدابری اندیشیده شود .

مدعی العموم کرمانشاه افزود : انتظار میرود نیروی انتظامی در این ایام در راستای پیشگیری از انتشار گسترده ویروس کرونا نسبت به جلوگیری از هر گونه تجمع در پارک ها و مراکز فریحی اقدام داشته باشد

وی خاطر نشان کر د: به منظور پیشگیری از سرقت منازل در ایام نوروز هر گونه جابجایی وسایل منزل بدون اجازه نیروی انتظامی ممنوع است واگر شهروندی قصد جابجایی وسایل منزلش را دارد باید با مجوز نیروی انتظامی انجام شود .

کرمی اضافه کرد : همچنین با توجه به تعطیلی برخی اماکن دولتی در این ایام واحتمال سرقت از این ادارات ، مدیران ومسئولین آنها باید نسبت به اقدامات پیشگیرانه مانند رفع نقص سیستم های حفاظتی ، تقویت حفاظت فیزکی ونصب دوربین مداربسته اقدام کنند .

وی تاکید کرد : با توجه به شیوع بیماری کرونا ، ممکن است در این ایام برخی کسبه اقدام به افزایش کاذب قیمت ها کنند که در این رابطه دستگاه های ذیربط باید نظارت جدی داشته باشند .

دادستان کرمانشاه از راه اندازی مرکز فوریت های قضایی دادسرای عمومی وانقلاب استان در تعطیلات نوروز خبر داد وگفت : این مرکز در راستانی ارائه قضایی کشیک در این ایام فعال خواهد بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز