خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر:

فعالیت ۲۵ پایگاه غربالگری در استان یزد/چهار ورودی اصلی استان تب سنجی می شوند

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۰۲۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از فعالیت ۲۵ پایگاه غربالگری و تب‌سنجی در استان یزد در ورودی‌های یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا یزد، محسن حرازی زاده اظهار داشت: درحال حاضر ۲۵ پایگاه غربالگری و تب‌سنجی در استان یزد داریم که چهارتای آن در ورودی‌های استان و سه تا نیز در ورودی شهرستان یزد است.

وی با بیان اینکه برای شکست ویروس کرونا همه باید دست به دست هم بدهیم، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر به پشتوانه اعتماد مردم و به پشتوانه داوطلبان و اعضایش به سهم خود سعی می‌کند در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا نقش ایفا کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: با توجه به اینکه تب یکی از علائم بیماری کرونا است، غربالگری و تب‌سنجی شهروندان، طبق مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد به ما محول شده است.

وی افزود: در ابتدای امر در مبادی ورودی پایانه مسافربری و همین‌طور و ایستگاه راه آهن این غربالگری انجام شد، اما کم کم و بر اساس مصوباتی که ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان اعلام کرد در چهار ورودی اصلی استان با مشارکت فرمانداری‌ها و بسیج پایگاه‌هایی ایجاد شد.

حرازی‌زاده اضافه کرد: بر اساس نیازی که فرمانداری‌ها اعلام کردند و نیازسنجی که شد، بنا بر وسع‌مان در هر کدام از شهرستان‌ها پایگاه‌هایی برای غربالگری و تب‌سنجی بر پا شد و هم اینکه به مردم هشدار بدهیم که خودشان باید از خودشان مراقبت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: ما در حال حاضر ۲۵ پایگاه غربالگری و تب‌سنجی در استان یزد داریم که چهار تای آن در ورودی‌های استان و سه تا نیز در ورودی شهرستان یزد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز