خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران استان خبر داد ؛

احتمال بارش های سیل آسا در قزوین/ شروع با‌رش‌ها از ظهر فردا / مردم به هشدارها توجه کنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۹۲۱

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: احتمال بارش های سیل آسا در استان قزوین وجود دارد و شهروندان از حضور در جوار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، قدرت اله مهدیخانی اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور، از ظهر فردا یکشنبه- سوم فروردین- تا بعد‌از‌ظهر چهارم فروردین، با ورود سامانه بارشی به استان، شاهد وقوع بارش‌های قابل ملاحظه‌ای باران و در ارتفاعات استان برف و کولاک خواهیم بود.

مدیر کل مدیریت بحران استان افزود: با شروع بهار، بارشهای فصلی از این هفته آغاز خواهد شد که با توجه به قرار گرفتن در دوران تر سالی، این بارشها قابل توجه خواهد بود، همانگونه که در فروردین ماه سال گذشته نیز بارشهای شدید و رخداد سیلاب در بیشتر نقاط کشور تجربه شد.

مهدیخانی ادامه داد: سیل سال گذشته، نقاط ضعف و قوت زیادی را آشکار ساخت که راهگشای بسیار ارزشمندی در اتخاذ تمهیدات و تصمیمات اساسی خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: عملیات لایروبی و پاکسازی مسیلها ، آبروها و رودخانه ها در سطح استان با مشارکت دستگاه‌های متولی از جمله آب منطقه ای، شهرداری و... انجام گرفته و دستورات لازم در قالب اخطاریه به دستگاهها ابلاغ شده و شایسته است هم استانی ها نیز هشدارهای هواشناسی را جدی گرفته و از حضور در مناطق سیل گیر، حاشیه رودخانه ها و گردنه های برف گیر خودداری نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز