خبرگزاری کار ایران

هشدار رئیس کل دادگستری استان البرز به انتشار دهندگان خبرهای کذب کرونایی

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۸۲۸

رئیس کل دادگستری البرز با تاکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی با اشخاص و گروه های منتشر کننده اخبار کذب در خصوص کرونا بیان کرد: برای برخی افراد که با ارائه اطلاعات و آمار غلط در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب می کردند پرونده قضایی تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا، حسین فاضلی هریکندی در «ستاد مقابله با کرونای استان البرز» که با حضور استاندار البرز و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد با اشاره به تلاشی که در بین تمام مدیران استان در زمینه مبارزه با شیوع کرونا وجود داد این همت را ستود و افزود: با تلاش های انجام شده از سوی همه نهادهای اجرایی استان بسیاری از کمبودها که ناشی از شرایط تحریم های ظالمانه دشمنان است بی اثر شده و تولید مواد بهداشتی و مداوای بیماران به صورت جهادی در جریان است.

عالی ترین مقام قضایی استان البرز با هشدار به معدود گروه ها و اشخاصی که با نشر اخبار کذب در فضای مجازی اقدام به هراس افکنی در میان مردم می کنند تصریح کرد: این افراد به واسطه تریبون های در اختیار خود و با زیرسئوال بردن اقدامات کادر درمان و مدیران اجرایی و دستگاههای متولی استان و نیز با نشر اکاذیب و ارائه آمار و اطلاعات غلط، موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم می کنند.

وی با تاکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی با این اشخاص و گروه ها بیان کرد: برای برخی افراد که با ارائه اطلاعات و آمار غلط در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب می کردند پرونده قضایی تشکیل شده است.

عالی ترین نماینده قوه قضائیه در استان البرز از ارائه خدمات قضایی به مردم استان در روزهای نخست سال 1399 خبر داد و متذکر شد: با توجه به راه اندازی سامانه های متعدد ارائه خدمات غیرحضوری در دادگستری کل استان، کلیه واحدهای قضایی سطح استان تا آخر فروردین خدمات قضایی را جز در موارد ضروری از طریق سامانه های مذکور و به صورت غیرحضوری ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز