خبرگزاری کار ایران

شناسایی 8 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۸۲۲

با شناسایی هشت بیمار جدید، تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹) در استان قزوین به ۵۸۱ تن افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، افزایش آمار مبتلایان به کرونا در قزوین در حالی است که تعداد بیماران شناسایی شده در روز جاری (اول فروردین) نسبت به روزهای قبل با کاهش قابل توجه روبرو بوده است.

قزوین در حال حاضر از نظر آمار مبتلایان به ویروس کرونا دوازدهمین استان درگیر کشور شناخته می شود، البته با لحاظ جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری قزوین نسبت به بعضی استان های پرجمعیت مانند تهران، البرز، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران و قم شرایط قزوین از لحاظ درگیری با این ویروس در وضعیت بدی قرار می گیرد.

براساس آمار ارایه شده (مربوط به روز گذشته) تاکنون ۶۱ تن بر اثر ویروس کرونا در استان قزوین جان خود را از دست داده اند.

آماری از بهبود یافتگان و فوت شدگان جدید مبتلا به کرونا در قزوین هنوز ارایه نشده و رویه مشخصی از سوی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اطلاع رسانی از این آمار وجود ندارد.

تاکنون ۱۹ هزار و ۶۴۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۶ هزار و ۷۴۵ نفر بهبود یافته و یک هزار و ۴۳۳ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز