خبرگزاری کار ایران

در اولین روز سال ۹۹ انجام شد؛

بازدید استاندار البرز از مبادی ورودی و خروجی تمامی شهرستان های استان

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۸۲۱

نماینده عالی دولت در استان البرز در اولین روز از بهار ۹۹ با حضور در مبادی ورودی و خروجی تمامی شهرستان های استان از اقدامات تیم های بهداشتی مستقر در این مسیرها، بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در اولین روز از نوروز ۹۹ در بازدید از مبادی ورودی و خروجی تمامی شهرستان های استان، با تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم جهت حفظ سلامت مردم و پیشگیری از حوادث، افزود:  براین اساس با توجه به مسئولیت هایی که در ستاد کرونای استان داریم بعنوان فرماندهی این ستاد بازدیدی از شهرستان های استان صورت گرفت.

وی ادامه داد: مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان توسط تیم هلال احمر با همکاری نیروی انتظامی استان به شدت کنترل می شود.

شهبازی با بیان اینکه در استان نقاهتگاه هایی نیز برای کسانی که مشکوک به کرونا هستند در نظر گرفته شده، گفت: در این راستا اکنون هزار و ۵۰۰ تخت در البرز شرایط بستری را دارند.

وی افزود: خداقوت می گوییم به تمامی کسانی که مبادی را کنترل می کنند و آرزوی سلامتی برای مردم را داریم.

استاندار البرز اضافه کرد: طبق آمار های اتخاذ شده از گزارش های ستاد کرونای استان، شرایط تحت کنترل است و اقدامات پیشگیرانه بسیار خوبی در استان بعمل آمد.

وی با اشاره به اینکه ضد عفونی معابر و مراکز مختلف استان به صورت مستمر انجام می شود، گفت: تیم درمان استان به جد پای کار هستند و تولیدکنندگان مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی نیز همراهی و فعالیت بسیار خوبی دارند.

شهبازی با اشاره به اینکه در دو روز گذشته رشد بیماری به نسبت روزهای قبل شیب نزولی داشته، افزود: همه در کشور و به تبع آن استان با دستور اکید ریس جمهور بدنبال اتخاذ تدابیر لازم برای قطع زنجیره شیوع هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز