خبرگزاری کار ایران

معاون امداد هلال احمر استان:

۲۶ پایگاه هلال احمر قزوین در حوزه مقابله با کرونا فعالیت می کنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۸۱۳

جمعیت هلال احمر قزوین با تشکیل ۲۶ پایگاه و استقرار در مبادی ورودی و خروجی استان و غربالگری از مسافران در حوزه مقابله با ویروس کرونا فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: غربالگری از مسافران و تب سنجی و معرفی افراد مشکوک و دارای علایم بیماری به مراکز درمانی از وظایف این پایگاه هاست.

حکمت الله هاشمی افزود: در این پایگاه ها توصیه های بهداشتی و آموزش های مربوط به مقابله با کرونا در شرایط مختلف به افراد ارایه می شود.

این مسئول گفت: در هر پایگاه جمعیت هلال احمر در مبادی ورودی و خروجی استان و شهرها چهار تن از نیروهای امدادی حضور داشته و به شهروندان قزوینی و مسافران عبوری خدمات ارایه می دهند.

معاون عملیات جمعیت هلال احمر قزوین یادآور شد: فعالیت پایگاه های یاد شده علاوه بر پایگاه های ثابت و جاده ای این جمعیت است که براساس وظایف ذاتی خود در حوادث گوناگون به مردم خدمات ارایه می کنند.

هاشمی همچنین از استقرار پایگاه مرکزی جمعیت هلال احمر قزوین برای مقابل با کرونا در نمایشگاه بین المللی استان که بیمارستان سیار و نقاهتگاه بیماران کرونایی در آن برپا شده خبر داد و گفت: در صورت لزوم تمامی امکانات این جمعیت از جمله آمبولانس ها و خودروهای امدادی برای کمک به انتقال و درمان بیماران در اختیار دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قرار می گیرد.

براساس آمارهای ارایه شده تعداد قطعی مبتلایان به ویروس کرونا در استان قزوین 581 نفر است که از این تعداد 61 نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز