خبرگزاری کار ایران

پیام نوروزی امام جمعه کرج به مناسبت آغاز سال ۹۹

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۸۰۵

نماینده ولی فقیه در استان البرز در پیامی آغاز سال ۱۳۹۹ خورشیدی را به آحاد مردم ایران اسلامی تبریک گفت و از تلاش کادر درمانی و مسئولان خط مقدم مبارزه با کروناویروس قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا در بخشی از متن پیام آیت الله حسینی همدانی، آمده است:

سالی که گذشت سال امتحانات سخت و قبولی‌های شیرین با نمرات عالی برای ملت ما بود. شروع و پایان دشواری را مردم ما متحمل شدند که باید از این‌همه همت و صبوری به درگاه خدای تعالی سپاسگزاری و تشکر کرد.

یکی از اتفاقات غم‌انگیز سال گذشته شهادت سردار رشید اسلام، محبوب قلوب مردم ایران و آزاده‌های جهان، شهید قاسم سلیمانی بود که ضایعه‌ای به کشور و محور مقاومت فقدان ایشان وارد کرد.

اتفاق مهم دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی بود. ان‌شاءالله در آینده شاهد مجلسِ ترازِ در مسیر حرکت به سمت آرمان‌های بلند انقلاب در گام دوم با این مجلس باشیم. ان‌شاءالله.

از همه عزیزانی که در این روزهای سخت مجدانه تلاش کردند، پزشکان و پرستاران و مسئولین محترم استان در رده‌های مختلف و دستگاه‌های مختلف، تلاش مضاعف و فزاینده‌ای را داشتند برای اینکه با این بیماری و با این ابتلایی که همه مردم جهان را تقریباً درگیر کرده و به‌خصوص کشور ما و به‌ویژه این استان مهم را درگیر خودش کرده تشکر و قدردانی کنم و از خدای تعالی بخواهم که به احسن وجه از همه عزیزان قبول کند، دستگاه‌های امنیتی، دستگاه‌های اطلاعاتی، دستگاه‌های اجرایی و همکاری‌ای که خود مردم بزرگوار ما برای ریشه‌کن کردن این بیماری داشتند همه جای تقدیر و تشکر دارد. خدای تعالی ان‌شاءالله امسال را سال سلامتی همه قرار بدهد ان‌شاءالله.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز