خبرگزاری کار ایران

پیام نوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۸۰۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز طی پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که با همراهی و همدلی مردم، هر چه زودتر به شکست کرونا ویروس دست خواهیم یافت.

به گزارش ایلنا در متن پیام نوروزی حسین کریم، آمده است:

اینک  با لطف و عنایت خداوند به استقبال سال نو می رویم؛ سالی که گذشت همراه بود با فراز و  فرود   فراوان، رخدادهایی  زیبا  و  شکوهمند  که کام جان ها را شیرین کرد و وقایعی که تلخ کامی به بار آورد  و داغ بر دل های هموطنان نهاد .

خداوند  را  سپاسگزاریم در سال 98 ، دانشگاه علوم پزشکی البرز و  نظام سلامت باز هم  توانست با کوشش بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالی خود در راستای سیاست های توسعه عدالت در سلامت، اعتلای علمی و فرهنگی، رشد و بالندگی تحقیقات و فناوری و ارتقاء خدمت رسانی به آحاد  مردم جامعه گام هایی بلند  بردارد.

امسال در حالی به استقبال بهار می رویم   که تیم سلامت کشور در خط مقدم مقابله با کرونا ویروس در سراسر کشور ایثارگرانه مشغول خدمت رسانی به هم وطنان می باشند شایسته است از همه ی پیش قراولان سلامت به ویژه مدافعان سلامت که در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی البرز صادقانه مشغول به خدمت رسانی هستند تشکر نمایم. 

بر خود لازم  می دانم  ضمن قدردانی  از زحمات ارزشمند اساتید و کارکنان دانشگاه  در سالی که سپری شد  پیشاپیش آغاز سال جدید را به شما همکاران محترم تبریک و تهنیت عرض نمایم و   از خداوند متعال، سالی سرشار از موفقّیت و سلامتی برای شما عزیزان مسالت نمایم. 

امید است در سال جدید با یاری خداوند بزرگ، همت و ایثارگری تیم های بهداشتی و درمانی، همراهی و همدلی مردم فهیم  هر چه زودتر به شکست کرونا ویروس دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز