خبرگزاری کار ایران

شکیبا در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد:

آمار فوتی‌های بیماری کرونا در کرمانشاه به 14 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۵۴۳

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه اظهار کرد : در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست ۶ نفر آمار مبتلایان این استان به ۱۵۸ نفر رسید که ۱۴ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

 به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از کرمانشاه،محمدابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۷۸۴ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۶۵۳ نفر از آنان ترخیص شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اکنون ۱۱۷ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، تصریح کرد : براساس آمار ۷۲ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۱۱ نفر در اسلام آبادغرب، ۳۲ نفر در سنقر، ۱۸ نفر در کنگاور، پنج نفر در هرسین، سه نفر در صحنه، هفت نفر در گیلانغرب، سه نفر در جوانرود، چهار نفر در پاوه و سه نفر در سرپل ذهاب به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی  رعایت نکات بهداشتی توسط تمام شهروندان الزامی دانست ،افزود : از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

وی گفت  : از افراد دارای علائم بیماری کرونا که بیماری حاد زمینه‌ای ندارند تقاضا داریم که در منزل استراحت کنند و در صورت مشاهده علائم حاد تنفسی به مراکز ۱۶ ساعته بهداشت مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمانشاه گفت: بیش از ۵۰ درصد بیماران در روزهای گذشته یا میهمانی از استان‌های پرخطر داشتند و یا به این استان‌ها مسافرت کرده اند.

در ادامه بیان کرد: از مردم می‌خواهیم که در این ایام نه به مسافرت بروند و نه میزبان مسافرانی از دیگر استان های کشور باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز