خبرگزاری کار ایران

گزارش میدانی خبرنگار ایلنا از قزوین؛

21 نقطه از خروجی‌ها و ورودی‌های قزوین کنترل می‌شود/ امن ترین مکان برای مبتلا نشدن به کرونا خانه است/ شهروندان سفر نکنند+فیلم

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۵۲۵

گزارشگر ایلنا در گزارش میدانی خود از وضعیت جاده‌های استان قزوین پای صحبت مسئولان استانی نشست تا توصیه های آنان را به شهروندان جهت مقابله و جلوگیری از ویروس کرونا به گوش هم استانی‌ها برساند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، قدرت اله مهدیخانی مدیرکل مدیریت‌بحران استان گفت: نباید تمام ظرفیت‌ها و انرژی مدیریت بحران برای مقابله با کرونا صرف شود بلکه عوامل دیگری چون سیل و زلزله هم از مجموعه وظایف این ستاد است؛ از 10روز پیش بنابر دستور استاندار 9 نقطه از شهر توسط هلال احمر و نیروی انتظامی پوشش داده شده است که فقط  کنترل ورودی ها بوده اما از امروز خروجی ها هم در 21 نقطه کنترل می شوند.

علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: همزمان با 12 استان دیگر مبادی خروجی استان قزوین مجدانه و منسجم تر با محوریت هلال احمر و نیروی انتظامی استان پایش و کنترل می شود.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان هم بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا که در حال حاضر همه کشور را فراگرفته از هموطنان می‌خواهیم پس از بین رفتن کامل این ویروس به استان قزوین سفر کنند و همچنین تمام تلاش خود را می کنیم تا این بیماری را کامل از بین ببریم.

به گفته حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، طرح پایش خروجی های شهری در 13 استان کشور آغاز شده که استان قزوین هم این دستورالعمل را اجرایی کرده تا شهروندانی که قصد خروج از استان را دارند غربالگری و تب سنجی شوند.

سرهنگ ابوالفضل قلی‌پور معاون عملیات فرماندهی استان از شهروندان خواست با توجه به انتشار ویروس کرونا برای حفظ سلامت خود و خانواده در منزل بمانند و از تردد در اماکن و معابر پرجمعیت خودداری کنند.

گزارشگر: سید مصطفی جعفری

تصویربردار: علیرضا نصری

تدوینگر: امید احمدی

حجم ویدیو: ۳۱.۲۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۵:۵۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز