خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان یزد خبر داد:

افزایش موارد ابتلا به کرونا در یزد؛ ۵۴۰ مبتلا و ۵۴ نفر فوتی

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۴۷۳

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان یزد از افزایش موارد ابتلا به کرونا در یزد خبر داد و گفت: ابتلای قطعی ۵۴۰ نفر در استان یزد به کرونا و فوت 54 نفر از شهروندان از سوی وزارت بهداشت ثبت و تایید شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، ابراهیم سلمانی با بیان اینکه میزان شیوع و ابتلاء به ویروس کرونا در یزد نگران کننده است، اظهار داشت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت و درمان و با بررسی افراد مشکوک به ابتلاء ویروس کرونا در استان یزد، تا ساعت ۱۴ روز پنجشنبه مورخ ۲۹ اسفند ماه، تعداد افراد قطعی مبتلا به این بیماری به ۵۴۰ نفر رسیده که بر اساس آخرین آمار، ۵۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

سلمانی بیان کرد: جواب تست کرونای ۶۹ نفر از بیماران کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده و در این مدت چهار نفر نیز فوت شده‌اند.

وی افزود: بر اساس جدیدترین آمار اعلامی وزارت بهداشت، استان یزد، به لحاظ سرانه جمعیت، در وضعیت نگران کننده در زمینه شیوع کرونا قرار گرفته و این موضوع، مشارکت فعالانه و مسئولانه مردم را برای ماندن در منازل و پرهیز جدی از رفت و آمد غیر ضرور در راستای حفظ سلامت خود و خانواده شأن را اجتناب ناپذیر کرده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان یزد ادامه داد: شایسته است شهروندان جهت همراهی با کادر درمان استان ضمن رعایت مراقبت های بهداشتی از تردد غیر ضروری به شدت خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز