خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد عنوان کرد:

یزد جزو بالاترین آمار کشوری در ابتلا به کرونا است/ تولید روزانه 30 هزار ماسک در یزد

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۴۵۴

استاندار یزد با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه برای پیشگیری از ابتلا به کرونا گفت: ما جزو استان‌هایی هستیم که بالاترین آمار‌های کشوری را نسبت به جمعیت در ابتلا به کرونا داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدعلی طالبی اظهار داشت: بخشی از این آمار به خاطر آزمایش‌ها و پایش‌های دقیقی است که توسط کادر درمانی و تعهد آن‌ها در استان صورت می‌گیرد.

طالبی افزایش تخت‌های بیمارستانی را از ۴۰۰ تخت به ۶۰۰ تخت و در نظر گرفتن تخت‌های بیشتر در صورت نیاز از اقدامات بهداشتی و درمانی برشمرد و ادامه داد: تجهیز هفت مرکز نقاهتی با همکاری سپاه و ادره کل ورزش و جوانان برای بیمارانی که بهبود نسبی یافته اند، اجرای طرح ملی بسیج مبارزه علیه کرونا یا مراقبت محله به محله با تامین بسته‌های بهداشتی که در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد نیز از دیگر اقدامات انجام شده در استان یزد است.

وی گفت: در بحث تولید ملزومات بهداشتی کارگاه‌های تولید ماسک با همکاری بخش خصوصی و تشکل‌های خیریه فعال شده و ما روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک تولید می‌کنیم.

طالبی همچنین از ورود خط تولید ماسک به استان خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم با بهره برداری از این خط تولید بخشی از نیاز‌های استان در این زمینه را برطرف کنیم.

استاندار یزد با بیان اینکه در زمینه مواد ضد عفونی شرایط خوب است اما در بحث الکل همچنان مشکل داریم اضافه کرد: در خصوص محدودیت‌های ترافیکی به استان هم باید تابع تصمیمات ستاد ملی باشیم.

وی با اشاره به اینکه محدودیت ترافیکی برای ۱۳ استان مصوب شده که استان یزد را شامل نمی شود افزود: اگر این طرح به خوبی در این استان‌ها اجرا شود ما مشکلی نداریم و از این استان‌ها کسی به سمت استان یزد نخواهد آمد.

طالبی گفت: با این حال تیم‌های غربالگری را برای پایش افراد در مبادی ورودی استان مستقر کردیم و از امروز این مهم به صورت جدی‌تر دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز