خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

پرداخت معوقات مزدی جمعی از کارکنان شهرداری علامرودشت شهرستان لامرد

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۳۹۶

رئیس شورای شهر علامرودشت شهرستان لامرد از پرداخت معوقات مزدی ۲۸ نفر از کارکنان رسمی و قراردادی مشغول بکار در بخش های این شهر خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از لامرد، محمد شفیع رضایی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و آرزوی سالی همراه با سلامتی برای همه هموطنان گفت: اکنون در وضعیتی که کشور درگیر مقابله برای پیشگیری از بیماری کرونا قرار دارد؛ کارگران نقش ویژه ای در اجرای عملیات گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی و مکان‌های پرتردد شهر ایفا کردند.

وی ادامه داد: به‌رغم محدودیت های منابع مالی در شهرداری، با تصویب اعضای شورا و همکاری شرکت خدمات شهر و همراهی شهردار محترم، معوقات مزدی ۲۸ نفر از کارکنان رسمی و قراردادی شهرداری علامرودشت تا پایان اسفند ۹۸ تسویه شد. 

رئیس شورای شهر علامرودشت در ادامه از تسویه کامل و پرداخت معوقات مزدی ۱۹ کارگر شهرداری تا پایان اسفند ۹۸ خبر داد و اظهار کرد: در آستانه سال جدید لازم بود تا کارگران زحمتکش با دستان خالی به جمع خانواده نروند که در این راستا، حقوق، مزایا، عیدی، سنوات ، پاداش و اضافه کاری کارگران قراردادی خدمات شهر به مبلغ ۳ میلیارد ریال پرداخت شد.

وی در ادامه از ضمن اعلام پرداخت معوقات مزدی ۶ماهه کارکنان اداری شهرداری علامرودشت، افزود: تمامی حقوق، مزایا، عیدی و سنوات، پاداش و اضافه کاری ۹ نفر از کارکنان اداری شهرداری علامرودشت  به مبلغ یک میلیارد ۸۰۰ میلیون  ریال پرداخت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز