خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد:

جو نسبتا پایدار هوای قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۳۸۴

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین وضعیت جوی نسبتا پایدار برای هوای این استان پیش بینی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی آخوندی با اشاره به اینکه برای فردا جمعه وضعیت جوی نسبتا پایدار است، گفت: از بعدازظهر روز شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می‌شود که تا اواخر وقت یکشنبه در استان مستقر است.

کارشناس هواشناسی استان افزود: برای امروز پنجشنبه باتوجه به رطوبت خوب، افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد‌های نسبتا شدید جنوب غربی را خواهیم داشت.

آخوندی اضافه کرد: این سامانه بارشی با کاهش دما همراه است و در مناطق کوهستانی و مرتفع بارش باران و برف را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به شدت بارش‌ها، برای بعدازظهر روز یکشنبه و دوشنبه در برخی نقاط احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رود خانه‌ها دور از انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز شنبه و یکشنبه پدیده غالب در سطح استان وزش باد‌های شدید شمالی است.

کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد: بامداد امروز مردم شهر آوج دمای ۴ درجه را تجربه کردند و ظهر دیروز در گرمترین ساعات بیشترین دما با ۱۸ درجه بالای صفر در آبیک گزارش شده است.

به گفته آخوندی، در این مدت کمینه دمای هوای شهر قزوین ۶ تا ۱۷ درجه ثبت شده است.

وی عنوان کرد: شب گذشته، بیشترین بارش باران با ۹ میلیمتر در کوهین و معلم کلایه گزارش شده و در قزوین هم ۴ و ۲ دهم میلیمتر بارش باران ثبت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز