خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

برخورد جدی و قانونی با صاحبان باغ ویلاهای متخلف در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۳۴۰

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول گفت: با صاحبان باغ ویلاهای متخلف که اقدام به اجاره دادن این اماکن به گردشگران نوروزی کنند، برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

حجت الله آریایی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: حدود 16 باغ ویلای غیرمجاز که اقدام به تبلیغات جهت پذیرش مهمان و مسافر نوروزی در فضای مجازی کرده بودند با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان دزفول شناسایی و با صدور اخطاریه مجبور به حذف تبلیغات از فضای مجازی شدند.

آریایی‌نیا افزود: طبق مصوبه شورای تامین و ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا، اجاره باغ ویلاها به مسافران نوروزی و سایر افراد تا پایان فروردین ماه سال 99 ممنوع است.

وی از مالکان باغ ویلاها خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران در مقابله با ویروس کرونا از اجاره و در اختیار قرار دادن باغ ویلاهای خود، خودداری کنند ضمن اینکه در این ایام باغ ویلاها توسط اداره میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی و نیروی انتظامی به طور جدی رصد خواهند شد.

آریایی گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف،تمامی خدمات آب، برق، گاز در اختیار باغ تا پایان فروردین ماه قطع و باغ ویلای مورد استفاده پلمب و با مالک به طور قاطع برخورد خواهد شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص اقامت گردشگران در باغ ویلاها  موضوع را به معاونت گردشگری این اداره به شماره تلفن 42430241الی42430242اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز